impossible d'ouvrir le formulaire / cannot open the form infopath 2013 - InfoPath Dev
in

InfoPath Dev

Use our Google Custom Search for best site search results.

impossible d'ouvrir le formulaire / cannot open the form infopath 2013

Last post 07-16-2018 09:08 AM by Hilary Stoupa. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-27-2018 03:38 PM

• TheMby
    • Not Ranked
    • Joined on 06-27-2018
    • Posts 1

impossible d'ouvrir le formulaire / cannot open the form infopath 2013

1)français 2) english

1)salut je suis entrain de developper un formulaire infopath pour la dematerialisation de programme d'investissement, tout se passé bien, hier j'ai eteint mon ordinateur, quant j'ai le allumé je lance mon formulaire que se soit en mode creation ou pas, je reçois cette erreur:
    infopath ne peut pas ouvriv un nouveau formulaire.
    impossible d'ouvrir le formulaire pour resoudre ce probleme contacter le concepteur du formulaire
    dans afficher details j'ai ça:
     "Modèle de formulaire : C:\Users\Star Boy (M.B.Y)\Desktop\FicheProbleme.xsn
    Le fichier n'est pas un document XML valide.
    Signature en entrée non reconnue.
     Ligne 1, Position 4"
    je suis dans la *** en ce moment pourtant je dois publier le formulaire la semaine prochaine, j'ai cherché fatiguer sur le net jai ne rien trouvé, je reviens a votre aide

2)hello I'm developing an infopath form for the dematerialization of investment program, everything went well, yesterday I turned off my computer, when I turned it on I run my form whether in mode creation or not, I receive this error:
    infopath can not open a new form.
    unable to open the form to resolve this problem contact the form designer
    in show details I have this:
      "Form Template: C: \ Users \ Star Boy (M.B.Y) \ Desktop \ FileProbleme.xsn
    The file is not a valid XML document.
    Signature not recognized.
      Line 1, Position 4 "
    I'm in the *** right now yet I have to publish the form next week, I tried to tire on the net I did not find anything, I come back to your help

• 07-16-2018 09:08 AM In reply to

Re: impossible d'ouvrir le formulaire / cannot open the form infopath 2013

Sorry I was slow to see this - were you able to get this resolved? Are you able to open the form in design mode but not open the published form?
    Hilary Stoupa

Page 1 of 1 (2 items)
Copyright © 2003-2018 Qdabra Software. All rights reserved.
View our Terms of Use.